השמה בארגון לפרק זמן מוגדר, לצורך הקמה וליווי מלא לניהול שרשרת ערך לקוח מתוך גישה אופרטיבית, המסייעת לשיפור חוויית הלקוח ולמקסום הרווחיות מלקוחות הארגון.
שלבי עבודה:
ניתוח מצב קיים
יצירת תוכנית עבודה
בנייה של התהליכים
יישום והטמעה
הכשרת צוותים
גיוס לתפקידי מפתח במחלקות ניהול לקוח
תועלת:
✔ הטמעת Customer Success Infrastructure – באופן זמני אך אפקטיבי
✔ שירות Tactical-to-Strategic Delivery - מהתכנון ועד הביצוע בשטח
✔ CS Leaders - קבלת ידע, ניסיון ותהליכים מוכחים ישירות לארגון
✔ תוצאות מהירות ומדידות כבר בשלבים הראשונים של העבודה
✔ גמישות תפעולית והתאמה אישית לצרכים הארגוניים והעסקיים
✔ הכשרת צוותים והנחת תשתית לגיוס נכון וניהול מחלקת CS באופן עצמאי
✔ קיצור משמעותי של Time to Value במחלקת Success
בפגישת ייעוץ ראשונית נאפיין יחד את צרכי הארגון ונבחן התאמה לעבודה משותפת